2013. május 25., szombat

Fekete kötött pulcsi ÚJ!!! - Jelenlegi ára: 1 990 Ft

Fekete kötött tunika pulóver övvel M/L méret!
Ha licitálsz a Tiéd lehet, egy új, címke nélküli  fekete kötött tunika pulóver övvel M/L-es méretben!!!
Japán ujjas, alul széles passzérész, elől szép kötött minta (külön fényképeztem) , övbújtatókkal, egy barna övvel.
Karácsonyra kaptam, de nem az én stílusom, így inkább eladom. Egyszer sem volt hordva, csak felpróbáltam.
Méretek:
Hossza 72 cm, a mellbőség nem igazán mérhető, mivel enyhén denevérujjas, a két hónalj közti távolság 61 cm, inkább a derékbőség a meghatározó, az 38 cm.
Természetesen mivel kötött anyag így rugalmas, a megadott méreteket alapállapotban mértem.
Ha valamilyen méretre még szükség van szívesen mérek, kérdésekre szívesen válaszolok!
Rengeteg jó állapotú ruhát, cipőt és táskát töltök fel a közeljövőben alacsony áron!
Ha van időd kérlek nézd meg a többi aukciómat is!
Köszönöm a figyelmet!
Aukció megnyerése, vagy vásárlás esetén a Vatera/Teszvesz rendszere automatikusan megküldi az értesítő levelemet, melyben a vásárlással kapcsolatos információk (így a bankszámlaszám is) megtalálhatóak. Kérem figyelje az értesítést! Az értesítő levelet részemről kapcsolatfelvételnek tekintem.



Jelenlegi ára: 1 990 Ft

Az aukció vége: 2013-06-06 10:25
. Fekete kötött pulcsi ÚJ!!! - Jelenlegi ára: 1 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése